A célorientált reklámok lehetőséget adnak arra, hogy a szervezetek kapcsolatba lépjenek a közönségükkel egy társadalmilag hasznos ügy érdekében.
Miért fontos a célorientáltság?
A fogyasztók körében egyre inkább elvárás, hogy a márkák és a nonprofit szervezetek kiálljanak környezetvédelmi, társadalmi és etikai kérdésekben. A célorientált kampányok amellett, hogy cselekvésre ösztönöznek, bizalmat és lojalitást is építenek a közönséggel. Ügynökségünk is részt vett már ilyen kampányokban: többek között stratégiai és kreatív kampányokkal támogattuk olyan szervezetek küldetését, mint például a Greenpeace.

A hatékony kampány alappillérei
1. Hitelesség. Legyünk biztosak abban, hogy az üzenet összhangban van a szervezet küldetésével és cselekedeteivel.
2. Inspiráló történetek. Az érzelmileg meggyőző narratíva, a vizuális eszközök, a hiteles beszámolók és adatok egyaránt támogatják a kampányt.
3. A célközönség bevonása. Petíciók aláírásával, eseményeken való részvétellel, adományozással ösztönözzük a célközönséget cselekvésre!
A Hammer szakértelme
Figyelemfelkeltő kampány például az éghajlatváltozással vagy társadalmi igazságtalanságokkal kapcsolatban? A Hammer Agencynél ismerjük a célorientált kampányok kihívásait, és megtaláljuk a tökéletes megoldást arra, hogy meggyőző – és megtérülő – kampányokat alkossunk.
Készen állsz? Vágjunk bele közösen!