Szeretnéd növelni a márkajelenlétedet? A mikroinfluenszer-marketing kifejezetten hasznos megoldás!
Ha szépségápolásról, életmódról van szó, az autentikusság kulcsfontosságú. Ügynökségünk az Avon számára olyan mikroinfluenszer-kampányt dolgozott ki a márka Facebook- és az Instagram-felületeire, ami elősegítette a célközönségükkel való hatékony kapcsolatteremtést.
Miért épp mikroinfluenszerek?
Az 1 000–100 000 közötti követővel rendelkező ún. mikroinfluenszerek közönsége elkötelezett, és a követők bíznak az adott személy értékítéletében, ajánlásaiban. A nagyobb követőszámmal rendelkező influenszerekkel szemben éppen ezért ideálisabbak a bizalom kiépítésére és a konverzió növelésére.

Mit nyújtottunk az Avonnak?
Kiválasztás. Segítettünk az Avon, valamint a célközönség számára leginkább megfelelő influenszerek kiválasztásában.
Tartalomkészítés. Az influenszerekkel együttműködve olyan tartalmakat gyártottunk – például termékértékeléseket, termékajánlókat –, amikkel a követők azonosulni tudtak, és amiket érdemesnek tartottak megosztani.
Mérhető eredmények. Kampányunk 40%-kal növelte az Avon közösségimédia-felületeinek aktivitását, és fellendítette a legfontosabb termékek értékesítését.
Hogyan tudjuk segíteni a vállalkozásodat?
Ügynökségünk rendelkezik a megfelelő tudással és tapasztalattal ahhoz, hogy valódi eredményeket érhessünk el. Legyen szó új termék bevezetéséről vagy a márkaismertség növeléséről, kampányunkkal még több embert szólíthasz meg!