Miért érdemes kiskereskedelmi áruházláncként a Hammer Agencyt választani? Cikkünkből kiderül.
A Tesco áruházlánccal való együttműködésünk több mint 25 éves múltra tekint vissza: a promóciós magazinok elkészítése mellett a termék- és élelmiszerfotózás is feladatunk. Ennyi idő alatt kívül-belül megismerhettük az élelmiszer-kiskereskedelmet, tisztában vagyunk a kihívásokkal, és rendelkezünk azzal a szakértelemmel, amivel kialakíthatjuk a tökéletes hirdetési megoldásokat – ezzel pedig a bevétel és a márkahűség egyaránt növekedhet.
Szakértelem a részletekben is
Az elmúlt évtizedekben olyan promóciókat indítottunk a Tescóval, amik a vásárlók körében is nagy visszhangot keltettek. Fontosnak tartjuk, hogy egy egyszerű akciós szórólap is igényes formában jelenjen meg, az ételfotózás pedig különösen szívügyünk, hiszen tudjuk, hogy egy ínycsiklandóan bemutatott ételfotó milyen szintén képes vásárlásra ösztönözni.

Mit kínálunk a kiskereskedelmi partnereknek?
1. Kreativitás. Figyelemfelkeltő és minőségi vizuális anyagainkat kifejezetten a te márkádra szabjuk.
2. Stratégia. Olyan ajánlatokat és promóciókat hozunk létre, amik márkádat vonzóvá teszik az ügyfelek számára, és maximalizálják a befektetés megtérülését
3. Az iparág ismerete. Az évek során megismerhettük az élelmiszer-kiskereskedelem trendjeit, amiket folyamatosan nyomon követünk – így kampányaid mindig frissek és hatékonyak lesznek.
Miért válaszd a Hammer Agencyt?
Ha olyan partnert keresel, aki tökéletesen tisztában van az iparággal, és képes látható eredményeket hozni, akkor nem kell tovább nézelődnöd! Emeljük együtt magasabb szintre vállalkozásodat a mérhető és látványos eredményekért!